Na Farmaceutskom fakultetu u Beogradu, 31. marta 2012. održana je peta Konferencija "Marketing u farmaciji", sa generalnom temom "Farmaceutska delatnost u krizi". Među 20 izlagača, koliko ih je učestvovalo na konferenciji, našla se i kompanija Keprom jedna od vodećih distributerskih kompanija u Srbiji. Svojim učešćem, Keprom je direktno podržao stručno usavršavanje i unapređenje farmaceutske delatnosti koja je osnova za razvoj struke, ali i čitavog sistema zdravstva.
Za kompaniju Keprom ova Konferencija bila je još jedna prilika da farmaceutima predstavi proizvode iz PiC Solution asortimana medicinskih sredstava. Sudeći prema utiscima Danice Paunović, brend menadžera za brend PiC u tome se i ovaj put uspelo. "Farmaceuti prepoznaju PiC prozvode kao visokokvalitetne i smatraju ih za jedne od vodećih u ovoj kategoriji medicinskih sredstava", rekla je Paunovićeva i već za kraj ove nedelje najavila učešće brenda PiC na još jednom stručnom skupu, XVI Farmaceutskim susretima "FASUS".
Konferencija je bila podeljena u tri tematske celine. Prva celina, Ekonomija i farmakoekonomija, pokušala je da pronađe odgovore na pitanja kako da apoteka kao zdravstvena ustanova, u uslovima krize i turbulentnih promena na svetskom tržištu, posluje u skladu sa tržištem i ekonomskim zakonima, i da svojom ponudom bude atraktivna i privuče što veći broj potrošača. U fokusu predavanja u panelu 2 bila je aktuelna situaciju u farmaceutskom sektoru Srbije i mogući pravci budućeg razvoja i rada apotekarske delatnosti, dok je panel 3 ukazao na probleme globalizovanog sveta i njihova moguća prevazilaženja na relaciji industrija - apoteka - pacijent/korisnik.
Važnost konferencije prepoznali su Farmaceutska komora Srbije i Agencija za lekove i medicinska sredstva Srbije koji su podržali ovaj stručni skup.